Eskola Agenda

Eskola Agenda proiektua Larrabetzuko Eskolako Guraso Elkarteak eta Dijitalidadea s.l. enpresak buztartuta  landutako egitasmoa da.

[calameo code=0002684673b8b9de6379e lang=es width=100% height=500]

Egitasmo honek atal eta helburu anitzak ditu. Berau garatzeko sorburua eta oinarria lerro hauetan aurkituko duzu: Zer da Eskola Agenda?

Egitasmo bizia, etengabeko berrikuntzan, irekia, partehartzailea izan gura du. Hau dela kausa ondoren agertuko zaizkizuen atalak berritzen joango gara, baina, Eskola Agendaren atalen berri izateko baliagarria izango zaizkizu.

Eta lerro hauetan ere gure babesle eta laguntzaileak aipatu gura ditugu. Euren laguntzak posible egin baitu egitasmo hau.

Eta ez izan zalantzarik, edozein argibide, kritika, informazio eta abar luzatu gura badiguzu…. idatzi egiguzu.